RAKAN2:

Wednesday, October 27, 2010

Segalanya Bagaikan Bermimpi...

Alhamdulilah, proses untuk mengeluarkan novel pertama saya semakin menghampiri nyata. Beberapa minggu dari sekarang, dunia penulisan akan diwarnai oleh seseorang yang bernama Asnidar Shafie. Saya pasti berdebar-debar menanti reaksi pertama daripada semua orang. Mudah-mudahan, ALLAH memberi rahmat di setiap perjalanan itu nanti.
Dikesempatan ini, saya ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada adik-adik di penulisan2U yang selalu menyokong dan menanti karya ini. Sahabat-sahabat terutamanya Azrin, Rosne, Hazel, Ana, Laili... yang percaya akan bakat saya. Saya juga tidak mampu untuk menyenaraikan nama semua sahabat-sahabat yang lain... terima kasih juga untuk anda.
Khas dan terutama untuk Dr Johari Hamid dan Puan Sri Diah. Anda berdua sememangnya, hebat!
Syukur, syukur dan syukur di atas bakat yang diberikan ALLAH ini.

Segalanya bagaikan bermimpi...

No comments:

Post a Comment