RAKAN2:

Friday, February 17, 2012

Iklan MCK No 4, Dalam Berita Harian


Ruangan Sastera, Jumaat 17/2/2012 N11

Saya rasa ia lebih manis dari kek 'American Chocolate'. Ataupun seenak, kek 'Blueberry Cheese' yang saya sempat jamah di salah sebuah pasaraya terkenal tempoh hari.
Jika saya katakan ia lebih manis dari mempelam kuning yang saya beli dengan harga sekilo RM7.

Semua rasa ada ketika ini.

Alhamdulilah, syukur... pada hari Jumaat yang mulia ini, salah satu siri Merah Cinta Kita ada di iklankan dalam Berita Harian, ruangan Sastera. Saya kira semua penulis mahu buku atau novelnya dipaparkan pada ruangan ini. Tidak kiralah jika iklan itu besar atau kecil. Sudah pasti, iklan mempunyai besar pengaruhnya kepada manusia. Saya kenyit mata untuk itu. *_~

Dikesempatan ini saya dan rakan-rakan ingin berterima kasih kepada pihak Grup Buku Karangkraf yang membuka peluang dan kepercayaan di dalam menjayakan siri Merah Cinta Kita ini. Kepada semua editor, grafik, bahagian penerbitan dan mana-mana bahagian yang tidak disebutkan, terima kasih banyak-banyak.

Terima kasih juga kepada Berita Harian dan penulis artikel ini. Kami cukup teruja berkongsi muka surat yang sama dengan penulis Thriller yang amat terkenal itu. Ditambahkan lagi, iklan ini berada betul-betul di bawah iklan novel beliau. Mudah-mudahan, ada berkat di situ. Amin. Hehehehe...

Jangan lupa dapatkan siri ini ya adik-adik. :-)

No comments:

Post a Comment