RAKAN2:

Friday, October 7, 2011

Bagaikan Bermimpi!

Berita Harian, Jumaat, 7/10/2011 pada ruangan Dunia Buku. Muka surat 15.
Pagi ini saya dikejutkan dengan satu panggilan telefon daripada seseorang yang amat dekat di hati saya.
"As, beli Berita Harian!"
"Kenapa kak?"
Itulah soalan lazim yang saya selalu bertanyakan Kak Iza setiap kali dia menyuruh saya membeli surat khabar ini. Tak terkecuali, hari ini.
"Ada artikel pasal Mimpi Adif... gambar As pun ada sekali."
"Ishhh... Akak tipulah!"
Saya tidak percaya. Tiada ribut dan tiada angin...
"Ya Allah, Kak Iza tak tipu!"
Nah, Terbeliak biji mata saya! Satu muka penuh! Alhamdulilah... Terima kasih kepada Berita Harian dan penulis ulasan ini Encik Adli.



Artikel yang sama turut dimuatkan dalam Berita Harian Online. Sila layari...
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/DuniaBuku_MimpiAdif/Article
Terima kasih kepada semua yang terlibat!

No comments:

Post a Comment