RAKAN2:

Sunday, October 2, 2011

Bertuahnya Asnidar! Amin.

"Eh, betulkah nama saya yang dipanggil?"
Saya cukup terkejut dan terharu apabila nama saya disebut sebagai salah seorang pemenang cabutan bertuah petang itu.
Niat saya ketika menghadiri majlis raya Fareeda pada 1/10/2011 (Sabtu) adalah untuk berramah mesra dengan peminat-peminat Fareeda. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pemiliknya yang memberi kemenangan kepada saya tempoh hari.(Merujuk pada pertandingan Fareeda 2011). Jadi kehadiran saya adalah sebagai tanda sokongan.
Tapi... lain pula rezeki Allah hari itu. Saya tidak pulang dengan tangan kosong. Kotak yang berisi selendang tone ini akan saya kenang sampai bila-bila. InsyaAllah.

Terima kasih kepada Fareeda, adik Iwan (juruphoto) dan suami serta anak-anak yang sudi mengikut saya ke majlis ini.

No comments:

Post a Comment