RAKAN2:

Monday, March 19, 2012

9 Berbalas 7!

Hai semua!
Alhamdulilah, saya berupaya juga untuk menulis kembali pada ruangan ini. Apabila mengenangkan kegatalan yang menyerang pada kulit di badan, saya tidak boleh fokus untuk meneruskan kerja-kerja saya. Ia sememangnya menguji tahap kesabaran ini.
Pada hujung minggu yang lepas, saya dan keluarga menghadiri majlis akad nikah anak saudara di Cheras. Majlis pertunangannya berlangsung kira-kira sebulan yang lalu dan pada malam sabtu telah dilangsungkan majlis ini. Majlis yang serba sederhana ini dihadiri sanak saudara terdekat dari sebelah Johor dan Cheras.

Kami sabar menanti upacara akad nikah selesai pada 17 Mac 2012. Kira-kira jam 9.30 malam, termaktublah... Ilham sudah menjadi suami kepada Izzatun Najah. :)
Pengantin muda bertentangan mata.
Macam tak percaya, anak saudara saya ini sudah mendirikan rumah tangga. :)
Tahniah kepada kakak saya kerana sudah mempunyai menantu perempuan. Selepas ini, Najah kena belajar masakan jawalah. Terutamanya... tempe! ;)

No comments:

Post a Comment