RAKAN2:

Thursday, March 29, 2012

Terima Kasih Daun Keladi!

Saya menerima hadiah daripada Puan Stella, KOSMO pada 25/3/2012
**Tajaan jubah, ALLafia Butik, Trengganu.**
Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Puan Faridah, pengasas jenama Fareeda dan seluruh warga kerja Fareeda Scarf di atas hadiah-hadiah yang diberikan. Saya jangkakan satu tetapi... dua kategori dinamakan saya sebagai penerimanya. Alhamdulilah. Syukur.
Saya menerimanya dengan hati yang terbuka untuk kategori Tertinggi Facebook Fareeda 2012 dan kategori Pemenang Model Kreatif Fareeda 2012.
Di dalam sesuatu masa, saya suka usahakan untuk memuaskan hati sendiri sebelum memuaskan hati pihak yang lain. Itulah matlamat saya setiap kali diberi peluang untuk mencuba bakat dalam apa bidang sekalipun. Hadiah adalah pemangkin dan ia bukanlah penyebab utama. Imbuhan sebegini akan mengingatkan saya untuk memberikan sesuatu yang lebih baik pada masa akan datang. InsyaAllah...

*Untuk rekod, saya adalah pemenang bagi Kategori Tertinggi Facebook Fareeda no 2 2011.

No comments:

Post a Comment