RAKAN2:

Monday, March 19, 2012

Kak Ngah Dah 8 Tahunlah!

Kak Ngah bersama kek hari lahirnya pada 18/3/2012
Agak lewat juga kami meraikan majlis hari lahir Asma' atau lebih dikenali sebagai Kak Ngah yang ke 8 tahun pada tahun ini. Ini disebabkan, kami menghadiri majlis perkahwinan anak saudara saya di Cheras.
Kali ini, Kak Ngah secara peribadinya memilih Restoran Bambu sebagai tempat untuk memotong kek berwarna merah jambu.
Saya harap dia cukup berpuas hati dengan kek hari lahirnya tahun ini. Saya perhatikan anak patung yang dilekatkan di atas kek tersebut cukup comel. Sehinggakan... anak lelaki saya cuba menarik ia keluar dari kedudukannnya di situ.
"Adik, patung tu tak boleh makanlah!"
Kak Ngah berteriak setiap kali Ahmad cuba menarik rambut patung tersebut. Mujurlah, saya sempat mengawal keadaan. Jika tidak...
"Kak Ngah jangan lupa simpan patung tu buat kenang-kenangan... comel kan ia." Saya mencelah.
Kak Ngah mengangguk perlahan...
Sehingga catatan ini ditulis, anak patung itu masih tegap berdiri di dalam kek tersebut. Saya menanti bilalah ia akan terbalik... Hehehehe

No comments:

Post a Comment