RAKAN2:

Monday, February 4, 2013

Saya Dapat ILHAM!

Pesta Buku Karangkraf 2013
1hb Feb Hingga 3 Feb, 2013.
Bertempat Di Gedung Buku, Karangkraf.

Tiga hari saya berkampung di booth ILHAM. Sebuah portal 'online' yang ditubuhkan buat mereka yang suka berkarya. Tiada batas dalam corak dan cara anda melempiaskan bakat dalam bidang penulisan. Ini tempatnya!

Jika tahun lepas, saya memeriahkan booth Merah Cinta Kita, kali ini saya menggunakan pengalaman untuk menarik penggemar novel ke sini. Memandangkan tiada novel atau novelist sebagai tarikan utama, kami berpeluang juga menyampaikan kelebihan portal ini kepada sebilangan pengunjung. 

Portal yang baharu sahaja dua bulan ditubuhkan ini, pasti akan diwar-warkan secara meluas oleh Karangkraf, sedikit masa lagi. Saya percaya!
 
Saya kongsikan beberapa gambar yang saya kira anda boleh agak siapa mereka. Wajah mereka kerap terpampang di dada akhbar. :) 

Ada satu persamaan di antara mereka; Sikap merendah diri!

Saya amat berterima kasih kepada mereka yang sudi singgah dan mendengar celoteh saya. Saya tinggalkan anda semua dengan, sesuatu dari jiwa...

Di dalam apa tugas sekalipun, sikap berkerjasama itu penting dan akan meletakkan siapa kita di kemudian hari. Jika kita bergerak secara berkumpulan, janganlah mementingkan diri sendiri dan cuba meletakkan kita diketengah daripada orang lain. Saya yakin, masa itu akan datang dengan sendirinya jika kita lakukan kerana ALLAH Taala. Bukankah itu kerja DIA?

Jom kita cari ILHAM! :D

No comments:

Post a Comment