RAKAN2:

Saturday, January 28, 2012

Ayah Dafi!

Karnival Karangkraf akan menutup tirainya esok malam. Jika adik-adik belum mengunjungi karnival ini, silalah berbuat demikian.
Alhamdulilah, kali ini... saya diberi peluang untuk menjayakan 'booth' Merah Cinta Kita disamping adik Nurul Syahida Dan Cahaya Izzati. Peluang ini tidak pernah saya lepaskan memandangkan, saya boleh belajar banyak perkara. Terutamanya mengenali hati budi adik-adik penulis yang hebat ini.
Keterujaan kami ditambahkan lagi dengan lawatan singkat Datuk Sabri ke 'booth Merah Cinta Kita.



'Apa nak cakap? Macam mana nak senyum? Meja dah kemas?' Itulah perkara yang ada di dalam pemikiran saya.


Apa yang boleh saya katakan di sini... kita tidak menjangkakan sesuatu perkara itu. Makanya, kita harus bersedia setiap masa.
Namun, kami cukup berpuas hati kerana... Datuk Sabri sudah tentu akan teringatkan Merah Cinta Kita apabila beliau melihat warna MERAH! Hehehehe...
Terima kasih Datuk Sabri kerana sudi singgah. Kirim salam Dafi ya. :)

No comments:

Post a Comment