RAKAN2:

Friday, January 6, 2012

Bagaimana Menghasilkan Karya?

Saya bukannya orang yang layak untuk membimbing adik-adik untuk menghasilkan karya yang bagus. Saya masih lagi menapak dan banyak yang masih belum diketahui. Namun begitu, untuk tidak menghampakan harapan adik-adik yang kerap kali bertanya, bagaimana saya menulis... saya sertakan di sini blog seorang penulis prolifik yang saya kira boleh dijadikan panduan.

http://shahriahnovelis.blogspot.com/


Seperti kata Puan Shahriah, setiap penulis ada caranya tersendiri untuk mencari idea di mana dan bagaimana. Adik-adik boleh membaca catatan ini di bawah tajuk, 'Dari mana datangnya idea'.
Terima kasih kepada Puan Shahriah yang sudi berkongsi serba sedikit tentang pencerahan ini.

Semoga catatan ini menjawab persoalan adik-adik ya. :D

2 comments: