RAKAN2:

Sunday, May 6, 2012

Robot Menjelma Di PWTC?

Kalau ikutkan hati, saya sememangnya ingin berehat di rumah saja. Namun, apabila suami mengajak saya mengikutnya untuk melihat pameran sukan, saya tidak menolak. Saya cuma tersenyum apabila dia menambah rasa dalam percakapannya.

"Pameran tu dekat dengan pesta buku!"

Tidak salah, jika saya mengikut kemahuan suami yang kerap menyokong saya. Dia senantiasa bersedia untuk mengambil cuti tahunan jika saya terpaksa menghadiri aktiviti yang bersangkut paut dengan penulisan.
Kalaulah ia ada nyawa!
Kali ini, pameran ini ada kena mengena dengan sukan dan robot. Saya cukup teruja memandangkan ini kali pertama, saya melihat robot dari dekat!

Pameran ini diadakan di Dewan Tun Razak, PWTC. Saya tidak pasti bilakah 'Malaysian Sports Industry Exhibition' ini akan berakhir. Adik-adik boleh rujuk 'internet' untuk ini.

Apabila kami melangkah masuk, robot yang cukup besar dan tinggi sudah bersedia menanti. (Rujuk gambar)

Ahmad sempat membeli sebentuk robot yang sama dan serupa tetapi saiznya tidak! ~Sengeh~ 

Berbalik pada pameran tadi, ia tidaklah begitu meriah berbanding pesta buku. Orang yang hadir di sini, boleh bilang dengan jari. Gerai yang begitu menarik perhatian kami dan kebanyakan yang berkunjung ke sini, adalah gerai yang mempamerkan pistol 'paintball'.
Ada gaya tak?
Pada permulaannya, saya ingatkan pistol betul. Saya cuba-cuba pegang... berat jugalah!
Merahnya lori ini!
Seperti biasa, saya kongsikan gambar-gambar yang menarik untuk tontonan semua. Jangan lupa, jika ada masa berkunjunglah ke sini. Ia lebih baik dari membuang masa yang tidak berfaedah.
 Oh, ya! Tiada bayaran dikenakan. Masuk adalah percuma!

No comments:

Post a Comment