RAKAN2:

Wednesday, May 2, 2012

FAREEDA Hi Tea

Hadiah Paling Kreatif
Alhamdulilah, rezeki Allah taala. Hadiah berupa sejumlah tunai ini disampaikan pada satu majlis yang serba sederhana. Ia diadakan di Hotel De Palma, Shah Alam pada 28hb April 2012.
Mujurlah, suami yang menghantar saya ke hotel ini. Jika nak diharapkan diri sendiri, entah-entah berakhir di Pelabuhan Utara, Klang! ~Sengeh~

Saya hanya menjamah sedikit sahaja makanan pada petang itu kerana asyik sibuk berborak dengan seorang cikgu. Cikgu yang tidak gemar diambil gambarnya ini menyatakan dia seorang kaunselor. Wah! Saya pun bekas ahli kaunselor juga... ;) Itu cerita lamalah.

Hadiah Like Tertinggi FAREEDA
Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih pada FAREEDA kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang untuk hadiah paling kreatif. Saya cukup hargainya. Saya tidak menyangka jumlah tunainya meningkat dari yang pernah diwar-warkan sebelum ini. Terima kasih sekali lagi.

Hadiah-hadiah ini disampaikan oleh dua orang jelitawan FAREEDA. (Rujuk gambar)

Alhamdulilah majlis ini berlangsung dengan meriahnya walaupun, beberapa bekas calon semi dan akhir Pencarian Model FAREEDA tidak dapat hadir.

Oh, ya! Saya juga nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada adik Nurul kerana sudi menata rias wajah saya untuk hari itu! <3

Saya tinggalkan dengan...
Kecantikan itu adalah hak milik Allah. Kita sebenarnya tak punyai apa-apa.

No comments:

Post a Comment