RAKAN2:

Thursday, February 25, 2010

Warisan

Sedari kecil minat saya hanyalah pada lukisan. Saya akan melukis apa sahaja dan di mana jua. Minat ini di sokong oleh ayahanda yang sememangnya guru lukisan. Jika kanak2 lain sibuk membeli alat permainan, saya sibuk mengumpul berus2 lukisan. Dari sekecil-kecilnya hinggalah sebesar-besar yang ada.
Jika tuan bertanya, dari mana datangnya bakat yang tidak seberapa ini? Saya rasa dari ayahanda yang gemar berpuitis. Renungkanlah sahabat...Sejarah telah membuktikan Datuk Shahnoon Ahmad, seorang guru bahasa inggeris telah menjadi seorang yang pakar di dalam bidang penulisan kreatif atau sastera. Adakah saya yang tidak berpengalaman dalam bidang sastera akan mengikut jejak langkahnya? Hanya masa yang akan menentukannya...

No comments:

Post a Comment