RAKAN2:

Friday, March 5, 2010

Cinta

Saya tidak pernah melakarkan sebarang kisah cinta dan indahnya bercinta di blog ini. Sebagai manusia biasa, saya tidak dapat menidakkan cinta.
Cinta pernah hadir dihati saya. Cinta pernah singgah dan bertakhta walaupun seketika di sanubari ini. Cinta juga pernah membuat saya terluka. Cinta juga pernah melayarkan saya ke alam indah dan penuh bahagia. Cinta menjadikan saya dewasa. Cinta juga menjadikan saya alpa kerana dibuai mimpi2 indah. Cinta juga pernah dahulu membuat saya mengkhianati prinsip hidup. Cinta membuat saya melayang2 di alam nyata. Cinta menjadikan saya lebih bahagia. Cinta semarak dan bertakhta dihati saya. Ketika ini, saya masih dibuai cinta. Saya masih menyintai dan dicintai. Saya cukup bahagia dengan adanya cinta. Saya tahu saya tidak mampu hidup tanpa cinta. Sejauh mana saya dicintai dan menyintai...saya bahagia kerana cinta. Lihatlah mata saya...saya dilamun cinta! Dahulu dan kini, saya telah dicintai dan tidak mungkin saya mengkhianati cinta ini.
Saya Cinta Kamu...suamiku!

No comments:

Post a Comment