RAKAN2:

Tuesday, March 16, 2010

PBAKL 2010...Saya Datang!!!

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 semakin menghampiri masa dan ketikanya. Peminat2 buku sudah tidak sabar menanti buku apakah yang terbaru di pasaran dan juga melihat dari dekat idola2 mereka.
Bagi saya, pesta buku kali ini telah menandakan detik bermulanya suatu perjalanan. Perjalanan mengubah kelaziman! Kali ini, saya sudah mulai menyibukkan diri dengan menyelami erti pesta buku itu.
Jika dulu, saya tidak gemar ke pesta buku. Mana tidaknya, tangan saya akan ditarik ke sana dan ke mari oleh penjual2 buku.
Kali ini, saya tidak gentar! Saya tidak takut! Suatu semangat yang baru menjelma di dalam diri saya. Semangat yang menggunung! Saya akan merealisasikan sesuatu yang dianggap pelik!
Jika sahabat melihat kelibat saya dicelah2 lautan manusia dan orang2 tertentu, jangan lupa tegur saya,ya! Saya masih Asnidar Shafie yang gemar makan cendol pulut dan cucur udang rangup di Napo, Changloon!

2 comments:

  1. salam - saya akan datang - pada hari....
    tak pasti...
    tapi mesti datang.

    ReplyDelete
  2. salam kembali...jika diizinNya...insyaAllah.

    ReplyDelete