RAKAN2:

Monday, March 1, 2010

Inilah Ceritaku

Sedar tak sedar, hari ini sudah 1 mac 2010. Seingat saya seakan baru semalam saya dikejutkan dengan fenomena 'facebooking'. Bermula dari ajakan teman2 rapat dan saudara mara sehinggalah terhasilnya blog merpatiputih-asnidar. Walaupun serba kekurangan, saya harap apa yang cuba digarapkan tercapai.
Merenung kembali perjalanan saya sehingga ke saat ini...saya masih ingat lagi berlari ke kedai komputer di kala matahari tegak dikepala bertemankan anak2 saya. Saya tidak tahu penat atau lelah kerana semua yang saya lakukan ikhlas demi persahabatan. Kemudian, saya menanam suatu impian di McD Ampang Park. Suatu impian yang dianggap gila sewaktu itu! Mana tidaknya, masakan surirumah biasa mampu menghasilkan sesuatu yang luar biasa. Saya sahut cabaran itu! Tiba-tiba, jiwa saya diragut, dicarik dan dikoyak-koyakkan. Saya tidak mampu bangun...nasib menyebelahi saya, punyai kekuatan dari kakak2 saya. Merekalah yang mengajar saya akan erti hidup. Serahlah segalanya pada Allah...Allah Maha Kuasa. Ya dengan kekuasaanNya juga...kini saya mampu bangun dan sedang berlari ke ANTARES!!!...

2 comments:

  1. smoga Allah beri as kekuatan utk mengharungi segala yg mendatang...

    ReplyDelete
  2. terimakasih k.zu,mudah2an.
    sokongan padu rakan taulan itulah kekuatan hamba

    ReplyDelete